استخدام های استانداری های سراسر کشور

استخدام های استانداری های سراسر کشور

استخدام های استانداری های سراسر کشور

استخدام های استانداری های سراسر کشور

وبلاگی برای پگیری ها و مکانی برای تبادل نظر دوستان جهت قبولی در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ایجاد کرده ایم.
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران و توهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری باشد حذف خواهد شد خواهشا کاربران گرامی شئونات اسلامی را رعایت نمایید درصورت عدم رعایت، آزادی نظرات برداشته خواهد شد و نظرات با تایید مدیر نمایش داده خواهد شد انشالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدف قانونی خویش که همان شروع بکار است نایل خواهیم آمد.

بایگانی

يكشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۲۲ ق.ظ

۰


فارس/ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در تابستان امسال خبر داد.

سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در خصوص آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار داشت: این آزمون در صورت فراهم شدن شرایط، تابستان امسال برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بر این اساس امیدواریم بتوانیم پس از برگزاری آزمون در تابستان، پذیرفته‌شدگان را برای یک دوره یکساله در دانشگاه فرهنگیان پذیرش کنیم.

بطحایی افزود: افراد پذیرفته شده پس طی دوره یک ساله در مهر ماه سال 95 در مدارس فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

اسفند سال گذشته وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی در این وزارتخانه و جذب 5 هزار نفر خبر داده بود و جزئیات رشته‌ها و نحوه برگزاری آزمون به زودی اعلام می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی