استخدام های استانداری های سراسر کشور

استخدام های استانداری های سراسر کشور

استخدام های استانداری های سراسر کشور

استخدام های استانداری های سراسر کشور

وبلاگی برای پگیری ها و مکانی برای تبادل نظر دوستان جهت قبولی در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ایجاد کرده ایم.
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران و توهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری باشد حذف خواهد شد خواهشا کاربران گرامی شئونات اسلامی را رعایت نمایید درصورت عدم رعایت، آزادی نظرات برداشته خواهد شد و نظرات با تایید مدیر نمایش داده خواهد شد انشالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدف قانونی خویش که همان شروع بکار است نایل خواهیم آمد.

بایگانی

آخرین مطالب

۲۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

کرمان - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان گفت: دستگاه های دولتی باید اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 91 را در پرتال خود وارد کنند و این افراد از اول امسال مشغول به کار شوند.


به گزارش ایرنا نصرالله گرامی روز دوشنبه در نخستین نشست شورای اداری استان کرمان در سال جدید افزود: استخدامی های سال 91 پروسه گوناگونی داشت که سرانجام با دستور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی تامین اعتبار شد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۴۷
مدیر سایت



 رییس امور آمار، برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی از انجام کلیه تعهدات استخدامی از سال 1391 تاکنون در سال جاری خبر داد و با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در خرداد ماه، سلامت جذب حدود 8000 نفری از طریق این آزمون را تضمین کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۳۱
مدیر سایت

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام اولین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۰ فروردین‌ماه خبر داد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۲۹
مدیر سایت


فارس/ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در تابستان امسال خبر داد.

سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در خصوص آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار داشت: این آزمون در صورت فراهم شدن شرایط، تابستان امسال برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بر این اساس امیدواریم بتوانیم پس از برگزاری آزمون در تابستان، پذیرفته‌شدگان را برای یک دوره یکساله در دانشگاه فرهنگیان پذیرش کنیم.

بطحایی افزود: افراد پذیرفته شده پس طی دوره یک ساله در مهر ماه سال 95 در مدارس فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

اسفند سال گذشته وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی در این وزارتخانه و جذب 5 هزار نفر خبر داده بود و جزئیات رشته‌ها و نحوه برگزاری آزمون به زودی اعلام می‌شود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۲۲
مدیر سایت

بر اساس این آگهی سازمان پزشکی قانونی کشور برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در سراسر کشور بر اساس مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و دستور العمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای بکارگیری افراد در دستگاه های اجرایی و از محل مجوز استخدامی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تعداد ۴۶ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های عمومی، تخصصی، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت پیمانی استخدام می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۲۴
مدیر سایت

بانک دی در راستای نقش آفرینی ارزشی و استفاده از تجارب گرانقیمت بازنشستگانِ محترم سیستم بانکی ، در نظر دارد از بین این عزیزان پس از مطالعه دقیق رزومه های ارسالی دعوت بمصاحبه و نهایتا انعقاد قرارداد همکاری در سطح کل کشور نماید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۱۸
مدیر سایت

در خواست همکاری

موسسه اعتباری عسکریه جهت تکمیل کادر پرسنلی ادارات و شعب خود در آینده, همواره از بین داوطلبین ثبت نام شده, واجدین شرایط را ارزیابی و دعوت به آزمون و مصاحبه علمی می نماید. در صورت تمایل ثبت نام فرمایید.

توجه:
- ثبت نام و درج اطلاعات هیچ گونه حقی را برای داوطلب ایجاد نخواهد کرد.
- موسسه پس از بررسی در صورت نیاز داوطلب را دعوت خواهد کرد. لذا از مراجعه ی حضوری و یا تماس تلفنی جددا خودداری فرمایید.

لینک سایت استخدام





بسته ی کامل نمونه سوالات آزمون های استخدامی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۱۳
مدیر سایت

خبرگزاری تسنیم: معاون اول رئیس جمهور مصوبه دولت برای افزایش ۱۴درصدی حقوق کارمندان در سال ۹۴ را ابلاغ کردجهانگیری.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۵۸
مدیر سایت