استخدام های استانداری های سراسر کشور

استخدام های استانداری های سراسر کشور

استخدام های استانداری های سراسر کشور

استخدام های استانداری های سراسر کشور

وبلاگی برای پگیری ها و مکانی برای تبادل نظر دوستان جهت قبولی در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ایجاد کرده ایم.
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران و توهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری باشد حذف خواهد شد خواهشا کاربران گرامی شئونات اسلامی را رعایت نمایید درصورت عدم رعایت، آزادی نظرات برداشته خواهد شد و نظرات با تایید مدیر نمایش داده خواهد شد انشالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدف قانونی خویش که همان شروع بکار است نایل خواهیم آمد.

بایگانی

سه شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۴۷ ب.ظ

۰

کرمان - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان گفت: دستگاه های دولتی باید اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 91 را در پرتال خود وارد کنند و این افراد از اول امسال مشغول به کار شوند.


به گزارش ایرنا نصرالله گرامی روز دوشنبه در نخستین نشست شورای اداری استان کرمان در سال جدید افزود: استخدامی های سال 91 پروسه گوناگونی داشت که سرانجام با دستور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی تامین اعتبار شد.

وی با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی جدید از طریق سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: استان کرمان از استخدام های جدید سهمیه زیادی ندارد و فقط شش نفر در شش رشته اعلام شده است.

وی به بخشنامه اخیر معاون اول رییس جمهوری درباره لزوم هماهنگی با استانداران برای تغییر مدیران اشاره کرد و گفت:

در این بخشنامه آمده است هیچ تغییری در دستگاه های اجرایی بدون هماهنگی استاندار انجام نشود و به پیوست این بخشنامه در شهرستان ها نیز مدیران کل بدون هماهنگی با فرماندار تغییری انجام ندهند.

معاون استاندار کرمان تصریح کرد: برخی فرمانداران از انجام تغییرات مدیریتی بدون هماهنگی با آنها در شهرستان ها گلایه دارند.

وی با اشاره به اظهار گلایه فرمانداران از این که برخی مدیران کل به شهرستان های آنها نرفته اند گفت: انتظار داریم این مدیران کل به همه شهرستان ها بویژه مناطق محروم سفر و مسائل و مشکلات را از نزدیک بررسی کنند.

گرامی اضافه کرد: اینکه یک مدیرکل در سال گذشته شهرستانی را اصلا ندیده باشد جای سووال دارد.

وی همچنین گفت: مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری قصد دارد آثار و بیانات نماینده ولی فقیه در استان کرمان را از اول انقلاب تاکنون از منابع مختلف گردآوری و مدون کند.

معاون استاندار کرمان ادامه داد: مدیران و کسانی که بیانات و عکس هایی از ایشان دارند با اداره کل منابع انسانی استانداری همکاری کنند تا این مجموعه گرانبها را جمع آوری کنیم.

وی گفت: مدیران دستورالعمل هایی را که ابلاغ می شود مطالعه کنند و گاهی با مراجعانی برخورد می کنیم که از دستگاه ها به ما پاس داده شده اند.

گرامی افزود: بخشنامه هایی در خصوص ساماندهی نیروهای قراردادی و اضافی آمده است و تا پایان سال باید 15 درصد از نیروها تعدیل شوند و پست ها کم شوند.

گرامی گفت: شورای راهبری توسعه مدیریت استان به ریاست استاندار تشکیل شده است و همه دستگاه ها باید این شورا را در دستگاه خود تشکیل دهند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی