استخدام های استانداری های سراسر کشور

استخدام های استانداری های سراسر کشور

استخدام های استانداری های سراسر کشور

استخدام های استانداری های سراسر کشور

وبلاگی برای پگیری ها و مکانی برای تبادل نظر دوستان جهت قبولی در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ایجاد کرده ایم.
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران و توهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری باشد حذف خواهد شد خواهشا کاربران گرامی شئونات اسلامی را رعایت نمایید درصورت عدم رعایت، آزادی نظرات برداشته خواهد شد و نظرات با تایید مدیر نمایش داده خواهد شد انشالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدف قانونی خویش که همان شروع بکار است نایل خواهیم آمد.

بایگانی

چهارشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹ ق.ظ

۰

کرمانشاه - ایرنا - رییس پلیس فتا استان کرمانشاه از مردم خواست تا فریب آگهی های استخدامی جعلی و دروغین را نخورند.


به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرهنگ علی شفیعی روز دوشنبه گفت: کلاهبرداران سایتهایی را با استفاده از نام شرکتهای مطرح طراحی و به منظور جلب نظر افراد بیکار در آن سایتها آگهی های استخدامی را درج می کنند.

وی افزود: کلاهبرداران اینترنتی فرم ثبت اطلاعات شخصی را در سایت طراحی و هزینه هایی را بابت ثبت نام تعیین و از آنجا که شخص ثبت نام کننده در پی شغل مناسب است، لذا اطلاعات و مبالغ درخواستی را بدون تحقیق پرداخت می کند که متاسفانه بعد از آن که به نتیجه مطلوب نرسید متوجه می شود که از او کلاهبرداری شده است.

سرهنگ شفیعی اظهار کرد: از همشهریان عزیز می خواهیم برای اینکه در دام این کلاهبرداران اینترنتی نیافتند قبل از ثبت نام در چنین سایت هایی، به آدرس آنها دقت کرده و تحقیقات لازم را در خصوص معتبر بودن سایت انجام دهند؛ همچنین در صورت داشتن هرگونه ابهام با شماره های 2182397 و 2182468 پلیس فتا استان کرمانشاه تماس بگیرند یا به آدرس www.cyberpolice.ir مراجعه نمایند.

در پی اعلام سخنگوی دولت در واپسین روزهای سال قبل مبنی بر استخدام 37 هزار نفر در بدنه دولت، برخی سایتهای بی نام و نشان در فضای مجازی ادعای استخدام افراد را دارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی